December

Jag förstår inte vad som hände egentligen. Tiden bara försvann och jag kan inte fatta att det redan är december och jul om mindre än 1,5 vecka. Idag är det lucia och dagen inleddes med frukost framför julkalendern och sedan luciafirande på tv. Självklart har jag också ätit flera lussekatter :).
 
Något annat trevligt är att det faktiskt är snö på marken (jag försöker ignorera att de sa på nyheterna i morse att det ska töa under helgen) och njuter i fulla muggar. Det är skönt med snön då det lyser upp lite i allt vintermörker. 
 
Jag har dessutom fått helt underbara nyheter idag, jag ska skirva om dem mer nästa vecka när allt verkligen är klart :). 
 


Kommentarer
SYLVIA

Det var en underbart vacker bild

2012-12-15 @ 11:39:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0