Tisdag

Idag tog jag en promenad ner till Ica Maxi och handlade en massa mat. Nu kommer jag inte behöva handla på flera veckor. Sedan har jag spenderat dagen med att arbeta lite på c-uppsaten men mesta tiden har nog gått till att undvika den. Jag har kört fast liite. Men det löser sig... hoppas jag.



Det var ganska trevligt när jag gick till affären, blåste dock hemskt! Men det fanns ändå vår i luften och isen har försvunnit, ett säkert vårtecken även om vårblommorna lyser med sin frånvaro. Men det var tydligen att hoppas på för mycket för nu är vädret hemskt!!!


Det syns kanske inte, men snön vräker ner!


Kommentarer
sylvia o nisse

vi hejjar på dig fast vi är långt borta

2012-04-18 @ 18:21:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0