Past weeks

Det var ett tag sen jag skrev så jag ska försöka sammanfatta vad som hänt de senate två veckorna...

- Jag åkte till Trollhättan för att ha "påsklov" (haha, vilket skämt!)
- Jag pluggade hela "påsklovet" och var till råga på allt tvungen att byta inriktning på c-uppsatsen...

- Jag firade min födelsedag lite i efterskott med tårta och paket :)

- Jag mötte Anna och Z på flygplatsen när de kom från Afrika

- Jag träffade Annie och Jessica :)

- Jag åkte tillbaka till Umeå och återvände till vintern
- Jag hade uppsatsseminarium (som gick över förväntan) och jag har kommit igång med c-uppsatsen på allvar

- Jag har tillbringat 3(!) dagar med att välja fall till c-uppsatsen och sen gav jag upp...




Min fantastiska tårta :)


Chokladdekorationer :)



Kommentarer
Jessica

Åh vilken fin tårta! :)

2012-04-26 @ 13:06:21
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0