Gråa dagar

Vädret här i Umeå är inte så roligt än så länge. Det har varit mulet och regnat alla dagarna hitills. Lägenheten är dock jättefin och hur mysig som helst. Vi är snart klara med att inreda. Det som saknas nu är att det ska upp lite tavlor och tyger på väggarna i köket, hallen och vardagsrummet. Jag ska lägga upp bilder så snart som jag kommer har tagit lite bilder.

Mamma och pappa åkte hem igår på eftermiddagen men innan de åkte var vi ute till Jysk och köpte en jättefin byrå/nattduksbord. Jag gillar mitt rum, det är väldigt luftigt vilket känns skönt. Annars slappade vi mest igår men det blev en liten promenad för att möta Elin när hon kom med bussen.

Idag börjar skolan igen vilket känns lite läskigt men samtidigt ganska bra. Universitet är väldigt stort så vi får väl se om vi går vilse eller om vi hittar :P.



Kommentarer
Anna

Gud vilken fin Byrå:D Kan ju meddela att de gråa vädret nått trollhättan med:( Hoppas ni inte går vilse i skolan nu;)

2011-09-05 @ 15:24:54
URL: http://maskott.blogg.se/
sylvia o nisse

Jättefin byrå

2011-09-09 @ 23:03:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0