Sliter ont...

Det var ett tag sen jag skrev här och det beror på att jag, Elin och Sandra var väldigt seriösa och skakade hand med varandra och sade att vi skulle plugga varje dag mellan 8-17. Det har gått bra men efter den tiden har jag i alla fall varit ganska slut :).

Idag har alla inspiration bara dött totalt och jag och Tove har gjort allt utom att plugga. Verkligen allt. Kollat på jobb, beställt böcker, avbeställt böcker, läst nyheterna och så vidare och så vidare :).

... ikväll ska vi i alla fall på kurs och det blir nog det mest seriösa idag...



Kommentarer
Anna

Kämpa på, snart jul:D

O svar; vissst e mina monster/elefanter söta:D mer finns;D

2011-10-27 @ 14:44:44
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0