International law

Hejsan bloggen.

Jag känner mig sjukt trött men på samma gång ganska speedad. Om det nu är möjligt. Jag skyller piggheten på kaffet och tröttheten på säkerhetsrådets resolutioner. Vi har i alla fall börjat en ny kurs nu som heter internationell intervention och folkrätt. Det verkar vara ganska mycket folkrätt och ganska lite internationella interventioner. Folkrätt är väldigt juridiskt (ja det är en juridisk kurs) och ganska komplicerat men våra lärare är toppen och ganska pedagogiska. Huvudläraren på momentet är folkrättsrådgivare åt utrikesministeriet så det är inte så illa :).

Annars händer det inte så mycket här och jag orkar inte riktigt engagera mig eftersom jag ska åka bort i helgen men jag har i alla fall börjat på seminarieuppgiften nu. Pm-uppgiften får bli ett framtida problem...

Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0