Att det aldrig tar slut

För typ en timme sedan skerv mattias till mig på msn och frågade om jag hade fått svar från Micke angående vårt projektarbete och såklart skyndade jag mig att kolla mejlen. Det ångrar jag bittert. För ja, vi hade fått svar men inte nog med det utan vi fick en hel sida med kommentarer plus en massa kommentarer i texten.

Herregud, jag vill verkligen bara lägga mig ner på marken och storgråta. Arbetet ska lämnas in på måndag och nu (NU!) kommer han med två hundra kommentarer. Det var just detta vi ville undvika när vi skickade in i måndags. Så det blir en så lovligt kul trip till skolan imorgon klockan nio för att rädda det som räddas kan.


bild från google.

Nu ska jag försöka glömma detta lilla problem som just förstörde min söndag och titta på eurovision. Vinner Saade ikväll, eller?


Kommentarer
Anna

Oj oj snacka otur med kommentarerna ju! Ja man kan ju alltid hoppas att han gör de. Även om man inte tror på "peppar peppar" :D

2011-05-14 @ 21:16:37
URL: http://maskott.blogg.se/
Annie

åååh neeej jag lider verkligen med dig!!! Det hände mig också i fjol på spanskakursen. Man vill bara dö ^^

2011-05-15 @ 12:18:53
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Jessica

Men så kan han ju inte göra! Ni måste ju fan få mer än typ 1.5 dagar på er! Fy fan, jag lider med dig. och jag tycker faktiskt att Saade skulle vunnit... :( men nu slipper vi ju kvala in nästa år i alla fall :D Så jag är nöjd ändå! Lyssnar ju inte på radio, så jag slipper nog höra vinnarlåten tusen miljoner gånger :) Freja älskar ju Saade så den låten lär ju fortsätta att spelas ;)

2011-05-15 @ 12:39:59
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0