What comes next

Jag sitter på min säng i ett rum som är allt annat än välstädat och jag har inget att göra, inte jag måste göra och inget jag borde göra (jo det har jag men vi kan ju låtsas att jag inte har det, det kommer faktiskt en dag imorgon eller ja nästa vecka). Tentan är gjord och jag vet inte vad jag ska tro. Jag svarade på allt och jag är ganska nöjd. Frågan är om allt var rätt??? Jaja, jag blev stolt över mig sälv i alla fall när jag kunde svara på frågor som "vad skyddar den nedre luftvägen" utan att ha pluggat en enda minut på det (jag har läst igenom det en gång).



Så nu är jag ledig hela långa helgen och Anna kommer hit om några timmar så ska vi umgås hela helgen. Det ska bli så kul. Jag kan inte minnas när jag var ledig sist. Vi har pluggat kontant sen kursen började känns det som. Jag ska i alla fall röja upp här inne snart så att det kan bo en till person här.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0