Twenty-one

Det känns konstigt. Ett år äldre. Men samtidgt ganska bra. Anna, mamma, pappa och sandra och elin har sjungit för mig idag så det är ju inte allt för illa (även om det inte var samtidigt). Jag fick en del paket med, bland annat ett serum till håret, en sjal och fina ljusstakar.

Jag och Anna har varit och fikat idag för att fira mig. Det blev ett mycket smarrigt chokladwienerbröd. Nu har vi nyss käkat middag och sedan ska vi titta på film och äta Ben and Jerry glass. Och uppmärksamma earth hour såklart.


Födelsedagsmuffin till frukost :) bakad av Anna.


Jag idag med min nya sjal som jag fick av mormor.


Smarrigt fika.


Fina ljusstakar från Anna.

Nu ska vi se "eat, pray, love" med Julia Roberts.



Kommentarer
Karin

Jag har inga pengar på mobilen, så jag får gratta dig här istället :)



Så ja.. GRATTIS GRATTIS!

2011-03-27 @ 19:16:10
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0