Tom och Jerry kex

God morgon!

Det är en bra söndag, en fn söndag. Ute skiner solen och jag känner mig ganska peppad på att plugga faktiskt. Det kanske är det faktum att jag åt Tom och Jerry kex till frukost (åt fil också men ändå). Ganska trevlig start på dagen. Jag har faktiskt lyckats lämna bakom mig pluggpressen i alla fall för ett tag. Vi får se hur längejag kan vara avslappnad.



Nu ska jag ta och börja plugga tror jag, först ut är cellen innan vi går på nervsystemet. Något ska jag väl i alla fall lära mig hoppas jag. Tänkte rita en massa pedagosgiska bilder.



Kommentarer
Karin

ÅÅh va gott! :D

2011-03-13 @ 13:51:25
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0