Sökes: motivation

Sitter i Sandras kök idag och pluggar. Det är mycket mycket svårare att motivera sig när man inte har något konkret att göra. Inga anteckningar att renskriva. Utan bara läsa anteckningarna (med de mysko orden, jag menar snälla måste alla celler ha ett egen namn????). Fast i och för sig så kan jag ju alltid läsa artiklarna som vi fick. Men inte jättespännande... eller??? hypotermi är det bland annat. Kanske ska ge det ett försök.

Annars så har det vart inbrott hos några klasskompisar. Ganske skrämmande. Usch. Vi såg polisen imorse och så och så ser vi hur bostadsbolaget susar fram och tillbaka. Men nog om det. Jag har testat att göra egen pesto idag. Det var intressant kan man säga och jag skulle nog ha behövt lite mer basilika om jag ska vara ärlig.



Hade jag gått till skolan idag hade det nog sett ut så här. Det är jättefint väder och ganska varmt, kanske -2.



Kommentarer
Anna

Trevligt de lät - NOT!!!

Men snart kommer jag upp, hoppas du har chokladpuddingen klar då:P

Kram kram

2011-03-12 @ 16:25:28
URL: http://maskott.blogg.se/
Elin

Ja de här med motivation skulle jag behöva också... Fin bild iaf!

2011-03-12 @ 18:49:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0