Grundkurs i medicin - check

Nu är vi äntligen klara med den här veckan. Resultatet är otaliga anteckningar att renskriva och en fruktansvärd träningvärk i framsidan av låren. Jag kan knappt sätta mig ner. Och vad beror denna träningsvärken på då? Jo lite bårbärning igår. Bårbärning är inte min starka sida kan vi säga men men...

Förövrigt denna veckan har vi gjort suturering, burit folk i och ur bilar, lärt oss HLR på vuxna och barn och lärt oss en massa om andning, cirkulation, endokrina organ med mera. En del saker har vart roligare än andra om jag säger så.


Fanny är djupt fokuserad när hon syr i "mig" och Malin går lös på en apelsin i bakgrunden


Mina egna mästervärk :D

Nu ska jag slappa ett tag innan det är dags att plugga lite!



Kommentarer
Annie

Shit vad ni får göra grejer däruppe! :P

2011-03-03 @ 18:56:49
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Karin

Tänkte precis samma som Annie.. :P

2011-03-04 @ 13:26:06
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0