Finsk tolk?

Det händer inte mycket här just nu. Jag ängar förmiddagarna åt att plugga på sommarkursen och eftermiddagarna åt att slappa. Idag har jag och Anna varit hos farmor och fikat. Det var trevligt och det var kul att vara hemma hos henne igen för det var ett tag sen.

Annars har jag fullt upp in för Finland (flygbiljetterna befinner sig på okänd finsk hemsida. Någon som kan finska och vill hjälpa till????) och försöker att inte flippa ut totalt (det är två dagar kvar så jag MÅSTE hitta biljetterna snart så jag kan skicka dem till Sanna och Veera).

Mitt liv i ett nötskal just nu. Bäst att återgå till Project Runway.



Kommentarer
elin

Använd google-translate :)

2011-06-14 @ 17:51:28
Annie

Heja project runway! :D Lycka till i finland! :)

2011-06-15 @ 22:02:13
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0