Slapp söndag

Sitter i köket med Sandra och Elin och pratar om Afrika. Spännande :). För övrigt idag har jag lagat lasagne, två sorter till och med så nu har jag en massa matlådor. Jag gjorde en vegetarisk med svamp, aubergine, broccoli och tomatsås och sedan en vanlig med ostsås och köttfärs. De blev ganska bra. Sedan har vi städat på Källsta och nu ikväll ska vi spela bingolotto. Det ska bli kul och avslappnande.

Igår var det nyårsfest och det var faktiskt riktigt roligt. Jag hade sagt innan att jag skulle vara nykter men men, det blir inte alltid som man tänkt. Jag hade ganska ont i huvudet när jag vaknade imorses men nu känns det toppen igen.

För övrigt kan jag berätta att igår när jag gick upp var det -29 grader ute. När jag släpade mig ur sängen imorse var det -1 grad ute. Ganska stor skillnad på bara ett dygn :P.

Kram


Kommentarer
Anna

haha lyckat med nykterheten där:P Uuch va kallt, o gud va varmt de blev:D

Saknar dig<3

2011-01-16 @ 17:50:46
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0