Mörk choklad med lime, mango och chili

Nu sitter jag på min säng här i sollet och huttrar lite svagt. Det var väldigt kallt när jag kom upp och det är fortfarande inte varmt. Men jag har tänt en massa värmeljus och tagit på mig en massa kläder så det ska nog gå bra. Sen jag kom tillbaka har jag packat upp och allt överlevde resan, skålar, hantlar och böcker :P. När jag kom tillbaka blev jag i alla fall bjuden på middag av Sandra och det var verkligen jätteskönt att slippa laga mat så det var verkligen snällt och uppskattat :).

Nu väntar jag på att kloaklukten ska försvinna ut badrummet så att ag kan duscha och sedan ska det bli en tidig kväll hade jag tänkt. Ska sova ut ordentligt innan plugget drar igång imorgon klockan nio. Förresten så har Elin inte kommit än, hon kommer tydligen vid elva så jag är ensam några timmar till...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0