Mission completed

Herregud! Den här veckan alltså. Vilken pärs. Hela måndagen var vi i skolan och när vi kom hem var det bara att sticka näsan i läxböckerna. I tisdags var första dagen på Högberget. Det var jättekul att komma tillbaka men tack och lov att det inte var så kallt som vi hade. På tisdagen var jag med i ett scenario som jag och Helene hade planerat, där vi var Svenska kyrkan som hade varit i en rough checkpoint (långt långt borta) och ville ha hjälp. De var väldigt snälla mot oss faktiskt. Sedan var det raka vägen hem till böckerna igen.

På onsdagen bar det återav mot Högberget, denna gången stod ett inspel där Peter blev sprängd av en mina på schemat. Det var spänannde och jättekul :). På eftermiddagen skulle allt spåra, så vi fixade totalt kaos men eftersom det drog ut på tiden så blev bilolyckan försenad så för att störa lite mera, gick jag, Tove, Sara, Fanny och Helene genom skogen i lårhög snö och smet in på campet. De var ganska chockade över att se oss och kunde inte fatta var vi kom från. Det var roligt. Sedan bar det åter hem ingen till böckerna.

Igår var stormingsdag och dessutom var det kallaste dagen hitills ca -14, inte kul. Vi tände en brasa vid gaten och pressade dem lite innan vi gick tillbaka för att käka lunch. Efter lunch kom vi tillbaka och stormade. Jättekul :). Sedan var det ännu en gång tillbaka hem för det sista plugget innan tentan. Jag satt till halv elva sen tog det tvärstopp och det var bara att släpa sig i säng.

Idag då, tentan gick okej, jag får nog G så det känns ganska bra men det ver verkligen inte optimalt. 10:orna är tillbaka och nu ikväll var det mys på Källsta, frågan var vem som ver tröttast, vi eller dem. Jag tror att det var vi. Nu ska jag slappa ett tag innan det är dags att sova.

Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0