Dinner away

Idag blev jag och Elin bjudna på middag hos Abbe och August. Det blev jättetrevligt och Mahammed, Gunilla, Sofie och Sabine var där också. Det är världens lyx att bli bjuden på middag så där. Middagen var dessutom jättegod, ris, wok, sås och sallad plus en massa trevligt sällskap såklart.

Nu är jag hemma igen och har pluggat lite snabbt men gav upp ganska fort. Nu ska jag slappa resten av kvällen för imorgon är det 08.00 som gäller (i skolan alltså).



Jag var först väldigt anti mot denna låten men nu spelar jag den om och om igen. Dessutom tycker jag att både videon och låten har ett så fint budskap.


Kommentarer
Anna

E vi syskon eller e vi SYSKON??? Spelar den där låten oxå om o om om igen hela tiden:D är förälskad iden, måste se filmen o höra den minst 6 gånger per dag, annars blir ja galen:p

Saknar dig <3

2011-01-23 @ 21:44:45
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0