Tillbaka

Det är helt galet, jag vet inte riktigt vad som händer men det känns inte riktigt som att jag klarar av att springa ikapp med med mitt eget liv just nu. Det är ganska galet egentligen men så är det. Var ska jag börja?

Jo tentan är gjord och förhoppningsvis gick det bra men det verkar som om alla svarade olika på alla frågor :P.

Jag har varit i Gävle på 1-års kalas. En mer entusiastisk tårtätning får man leta efter. Hur gulligt som helst <3.

Vi har påbörjat en ny kurs, och dte var verkligen rakt på sak, inga introduktioner här inte utan det var rakt på cellens uppbyggnad. Vi kommer i alla fall att gå sjukt mycket i skolan de närmaste veckorna, 13-17 på måndagar, 8-17 tisdag till torsdag och sedan case och gruppuppgifter på helgen. Som tur på varvas det teoretiska med en massa praktiskt och vi får utbildning från rikgtiga amulansmän, så det är jättebra.

Jag har vart på stan och sagt upp lägenheten och fixat ett nytt pass (masiknen tyckte inte att jag hade några fingeravtryck så jag fick göra om det hela ungefär 50 gånger innan det fungerade).

Vi har också haft årsmöte för FN och hela styrelsen fick ansvarfrihet, hallelujah, nu ska bara protokollet skrivat.

Just det, mjag har skickat in den första franska uppgiften också.

Idag har jag i alla fall lagat mat sen jag kom hem och snart ska jag diska o sen slappa. Till middag blev det mozzarella fyllda köttbullar. Rekommenderas verkligen.

Ja, som sagt jag lever men vi får se hur det blir med uppdateringen nu framöver.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0