Tillbaka till snö och kyla....

Sitter hemma och tittar ut på solskenet och den lilla snö som finns kvar. Det känns inte överdrivet roligt att åka tillbaka till Sollet där jag vet att det är kallt och en massa snö (och förmodligen kommer att vara det ett bra tag till). Fast samtidigt ska det bli kul att komma tillbaka och få sätta igång på allvar med plugget och allt annat roligt igen :). Det känns lite grann som om jag har haft semester...

Nu måste jag försöka samla ihop alla mina saker som jag av någon konstig anledning har spritt ut över halva huset. Dessutom (jag förstår inte hur det junde bli så igen) så kommer jag ha med mig mer saker upp än vad jag hade när jag åkte hit. Jag som har sagt till mig själv att jag inte kan släpa upp mer saker eftersom jag ändå snart ska flytta :P.

Jaja, nu måste jag gå annars kan detta sluta illa. Skriver väl något igen imorgon antar jag (förmodligen en förbannelse över grupparbete som vi ska påbörja... och avsluta....)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0