Oh my god

Nej jag har inte blivit religiös men haft en uppenbarelse. Jag veta att jag har klagat på Lycknis i bloggen förut men jag vill ta tillbaka allt ont som jag någonsin sagt (men köp inte böcker som är beställningvara för guds skull :P). Jo det var så här nämligen, jag har velat fram och tillbaka i flera dagar om jag ska köpa MIMMS-på svensk, först tänkte jag inte det men vi kommer att behöva den till vårt projektarbete. Elin berättade för mig att det fanns blilligt på Lycknis och i onsdags kväll ca 22.15 beställde jag den. Och gissa vad? Jag har fått den. Det är helt galet, så fort har jag alfrig fått något levererat. Ca 36 timmar och dessutom ingen frakt. Jag är väldigt imponerad måste jag säga :).



Hoppas att den är bra nu bara :).



Kommentarer
Jessica

Fan, det är ju nästan ett mirakel! :D Najs!

2011-02-13 @ 21:42:42
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0