Muffins och plugg

Idag har jag pluggat. Jag har fortsatt att skriva klart antckningar nu har jag bara de om barn, familj och trauma kvar men jag vet inte om jag ska skriva rent dem eftersom hon bara sa det som stod på pp och då är det lite onödigt... men vi får se, annars blir det imorgon :).

Förutom det har jag utnyttjat det faktum att jag har huset för mig själv till att baka muffins med hallon och choklad. Dem ska jag mumsa på till ett avsnitt  av Top Model tillsammans med en kopp te.

Imorgon ska jag troligen träffa Annie! Det ska bli så kul, hon kom just hem från Costa Rica (igår) och det ska bli så kul att få höra om allt och se alla bilder :).

Nu ska jag fixa lite, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0