Kebab-lover

När vi bara hade några dagar kvar i Afrika pratade Sandra om hur hon hade varit jättesugen på kebab förra sommaren när de åkte hem igen. Så nu den senste veckan har jag verkligen längtat efter en kebabrulle. Idag tog jag med mig Anna och åkte ut till Överby och köpte mig den efterlängtade kebaben med en massa helt underbar kebabsås. Det smakade jättebra och det är toppen när det smakar precis som jag hade föreställt mig :).

Annars händer det inte så mycket i Trollhättan, mer än att jag gör mitt bästa för att göra av med en massa pengar... Kanske inte såå smart men men. Imrogon bär det av norrut igen och det känns konstigt. Har inte riktigt hunnit landa än efter Afrika tror jag. Men samtidigt ska det bli ganska skönt att börja plugga igen (lite i alla fall).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0