Nästan sommar

Igår åkte jag först ut till Karin för att träffa henne, Annie och Daniel. Tanken var att vi bara skulle vara en kort stund hos karin men vi blev kvar i tre timmar. Jag, Karin och Annie satt på deras balkong i solen och njöt. Det var säkert 20 grader i solen. Sedan åkte jag hem och käkade och på kvällen kom Annie förbi och vi bakade smarriga muffins med hallon och blåbär innan vi tittade på Tarzan.



Det var verkligen jättekul att träffa alla igen och det kändes som om det var flera år sen, det var det kanske inte men nästan ;).



Kommentarer
Annie

haha jag drömde om tarzan hela natten! Underbar film verkligen! :D Jag håller med, det var jättekul att vi kunde träffas allihopa!

2011-04-19 @ 11:12:03
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0