Ut ur vakuumet

Nu är jag ute och hälsar på i världen en liten stund. Sitter och försöker hälla i mig min potatis och purjolökssoppa. Den allra sista matlådan av den sorten, äntligen. Plugget går okej, inte för att vi gjort så mycket men ändå.

Jag har i alla fall laddat upp med choklad med hallon, vindruvor och riskakaor. Så nu är jag redo. Så redo jag någonsin kan bli.

För en stund sedan kom i alla fall posten och titta vad jag fick:



Ett vykort med orkidéer från Jessica. På baksida stod att "bara för att det är kul med post" och det är verkligen sant. Jag får aldrig post annars och det var riktigt roligt. Dessutom pratde jag och Elin så sent som igår om att man aldrig får någon rolig post.

Nu tillbaka in i vakuumet



Kommentarer
Jessica

:D Vad kul att du blev glad! Stod inne på ICA och bara hmm jag ska nog skicka ett kort till Sofia :)

2010-09-29 @ 19:48:42
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0