Underskattat

Idag till middag blev det varma mackor. Jag tycker att det är underskattat. Det är verkligen gott. Visserligen var mina mackor lite lyxigare, lite tacoinspirerade. Men ändå. De var helt underbara även om det inte direkt ha lindrat min stackars hals så var det den perfekta halsen.

På tal om halsen så är den svullen, gör ont som f*n och är allmännt irriterande. Dessutom hostar jag, är snuvig och har ett huvud som är två steg bakom. Vad mer kan man önska sig??? Blir det inte bättre snart får det nog bli en tripp till vårdcentralen. För jag har varit förkyld i två veckor och halsen har vart ett problem sen i måndags. Inte kul någonstans. Jag vill bara sova men har jag tid med det? NEJ. Kan jag sova? NEJ, den jäkla hostan förstöt allt.

Jaja, jag måste bara få klaga lite till. Idag har jag dessutom skurit mig, djupt, på den jäkla konservburken med majs. Jag trodde aldrig att det skulle sluta blöda. Fattas bara att jag får blogförgiftning eller nåt nu också.

Det blev ganska negativt känner jag det som började så trevligt. För att muntra upp stämmningen slänger jag upp lite bilder på mina varma mackor.


 
 Innan jag slängde in dem i ugnen.


Tillsammans med salladen som jag gjorde. Mums!

Om en stund ska jag, Sandra och Elin se Notting Hill. Mysigt.

Kram




Kommentarer
Anna

Men du då, du lyckas visst med allt, du får ta hand om ditt lilla sår då. Goda mackorna ser ut:D

2010-09-19 @ 10:59:38
URL: http://maskott.blogg.se/
Jessica

Det såg jätte gott ut... Är super hungrig här redan... !

Du, håll koll på såret! Ser du ett rött litet streck på dig själv från såret (typ att blodådran blir röd istället för blå) SÖK HJÄLP DIREKT! För då är det blodförgiftning, och nu när du är sjuk känns ju den risken lite större... :) håll ögonen öppna!

2010-09-19 @ 11:30:21
URL: http://expectansy.se
Annie

Usch vad jobbigt det lät! KRYA PÅ DIG! Och mackorna såg mycket goda ut :)

2010-09-20 @ 11:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0