Timmar

Nu sitter jag hemma och laddar. Snart ska jag börja skriva min första franska uppgift på kursen. Det ska bli kul (tror jag). Men först ska jag nog baka lite kolakakor så att jag är riktigt peppad när det är dags att sätta igång. Usch, jag riktigt känner hur jag kommer att gå upp i vikt. Bara en massa onyttiga saker. :P.

Var inne på Fatmas blogg förut och såg att hin hade lite onödigt vetande så jag tänkte att jag kunde ta några av dem, de var så bra. :).


Att Varje år dör cirka 7 personer genom att bli spetsade på vassa föremål i diskmaskinen.


Att Det finns fler stjärnor än antal ord som alla människor som någonsin levt har yttrat.


Att Världens mest välkända ord är "ok", den näst kända är "coca cola".

Det får vara nog med onödigt vetande.

Dessutom lite viktigt vetande som jag lärde mig när jag letade efter min bordsplacering i lördags.

Katmandu lär huvudstad i Nepal :P

Ha en bra kväll, det ska i alla fall jag med franska och kolakakor.



Kommentarer
Anna

hur gick det med dina utskrifter?? fungerade det till slut??

Gud va gott med kolakakor - eller de e dem som heter farmors kakor va??:D

saknar dig<3

2010-09-06 @ 19:56:40
URL: http://maskott.blogg.se/
Jessica

hihi, lite kul att jag precis var inne på fatma's blogg och läste det inlägget! :D

2010-09-07 @ 00:04:04
URL: http://expectansy.se
Annie

Ååååh vad bra!! Jag har alltid undrat var Katmandu ligger! :D

2010-09-07 @ 12:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0