Norrlandsfesten

Idag avslutas nollningen officiellt med norrlandsfesten. Maskerad med tema Norrland. Jag ska vara Norrlands guld. En massa guld över hela mig. Dock så ska en hel drös andra också vara Norrlands guld, men vad ska man göra, jag kan ju inte byta nu. Dessutom har jag på känn att jag kommer äga alla andra. Haha.

Jag känner mig ganska pepp trots att det känns som om jag har en smärre tegelsten i huvudet. Det lär i alla fall inte blir en sen kväll för mig. Dock så kommer jag att behöva duscha när jag kommer hem. Inte kul, men annars kommer det inte bara att vara hallen och badrummet som blivit guldifierade utan också mitt rum och framför allt min säng. Not so fun.

:).


Kommentarer
Anna

Du får ta kort på dig, jag vill se hur du ser ut?? haha varför kommer de va guld överallt???:D e du helt guldig?

2010-09-11 @ 22:21:56
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0