Gis

Denna ständiga gis. Jag blir så irriterad. Ingenting går som jag vill och det är verkligen svårt att klassificera alla länder. Suck. Jag vill bara gå hem och begrava mig undet täcket men nej då. När jag har tröttnat på gisen ska jag (nån dag) skrova ett pm och dessutom måste jag skriva första inlämningsuppgiften till min franska kurs. Men jag ska nog  hinna. För eller senare. Nu är jag bara så trött på allt. Fast jag lär nog sitta här ett litet tag till i alla fall.

Annars är allt ganska bra i Norrland. Dock ganska kallt. Jag vill ha sommar igen. fåfänga drömmar är vad det är ;). Nollningen går bra och det är riktigt roligt. Idag blir det brännboll och utgång. Nu måste jag återgå till Gis. Hurra :(.

Ha det gött!


Kommentarer
Anna

Det går nog bra ska du se:D saknar dig<3

2010-09-03 @ 17:17:12
URL: http://maskott.blogg.se/
Annie

Heja PM! x) Rensade igenom lite gamla skolgrejer från 3an häromdagen och hittade instruktionerna vi fick om hur man skriver PM haha usch vad man inte fattade nåt av det xD

2010-09-06 @ 18:26:46
Annie

..då alltså, i 3an. Lät som att jag inte fattade nåt när jag läste det nu... var bara tvungen att klara upp det haha lol

2010-09-06 @ 18:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0