Fribiljett mot himlen

Ikväll smäller det igen. Jag har varit så sjukt trött hela dagen men nu måste jag erkänna att det känns mycket bättre. Jag är laddad till tusen. Det skak bli kul att festa loss lite igen ;). Men det är bara en timme kvar tills det börjar och såklart är jag långt från klar. Men det ska nog gå på något sätt. Eller för att vara exakt det måste gå.

Idag har det i alla fall varit den varmaste dagen sen vi kom hit till Sollet och det ska vi inte klaga på. Vi har till och med legat ute och solat. Det är inte illa om jag ska vara ärlig. Jag har också städat mitt rum ordentligt vilket var väl behövligt. Så jag kan verkligen festa med gott samvete för jag ska bara slappa imorgon :P.

Haha. Nej nu har jag egentligen intet tid att skriva mera för jag ska sminka mig, måla naglarna, fixa håret och klä på mig. Heja mig :).

Ha en underbar lördag kväll!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0