Förkyld

Idag mår jag som igår. Inget vidare men det är inte så mycket att göra åt just nu. Det är bara att kämpa på och försöka sova mycket. Idag har jag suttit framför en dator och gisat hela långa dagen. Vi fick en ny övning idag och den verkar roligare än den förra men ganska jobbig. Dessutom har vi pm:et och tentan  och allt dettta ska ske/lämnas in om tre veckor. Skojigt. Inte alls.

Ikväll blir det hotell Appelbergs med middag som lärcenter ordnar. Det ska bli jättekul faktiskt. Nu slappar jag bara på mitt rum och försöker göra lite saker som jag måste, typ skicka alla bilderna till Nienke. Usch, jag lovar så mycket obland och sedan skjuter jag bara upp det :P. Det måste bli bättring. Så därför ska jag inte skriva mer här utan göra slag i saken.

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0