En ny dag

Då var det lördag och helg men att tro att det innnebär ledighet och roliga äventyr är bara inbillning. I alla fall om man har saker att göra till jul som i själva verket ska vara klara om två veckor. Idag ska vi fortsätta med grupparbetet och gå på del II. Terroristens lilla handbok - hur skapar man så stor oreda i det svenska samhället som möjligt? Det kan nog bli ganska intressant om inte annat och vi ska bara skriva 5 sidor. Vårt mål är att vara klara imorgon. Men det återstår att se.

Igår blev det bara plugg hela dagen. Först grupparbete och sedan GIS, men nu känns det faktiskt som om jag börjar komma någonstans tycker jag. Det enda svarta molnet på plugghimlen är att min hals känns som om någon kört en motorsåg genom. Det gör sjukt ont. Imorse vaknade jag halv sju av att det gjorde sjukt ont och att jag höll på att hosta upp halsen. Jag måset köpa hostmedicin senare idag.

Tillbaka till arbetet och att skapa oreda, spränga en damm kanske???




Damm i Tyskland som vi passerade när vi var där i somras.




Kommentarer
Annie

hahaha terroristens lilla handbok! Vad lär ni er egentligen däruppe?! ;)

2010-09-20 @ 11:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0