Vill också...

Jag vill också vara i Trollhättan. Såg på Karins blogg att Julia är hemma och såklart sitter man fast som en bananfluga i en klisterremsa i Norrland. Imorgon är det dags att dra ut i de norrlänska skogarna för fältvecka nummer två. Jag är så opepp. Men det blir nog bra kanske. Ska bara packa och läsa in mig först lite. Om jag orkar.

Vill åka hem nu. Vill inte vänta fyra jäkla veckor. Varför pluggar jag mitt i Norrland (förutom de uppenbara skälet att jag ville gå den här utbildningen)?????



Kommentarer
Anonym

Usch stackare! Lider verkligen med dig! Och jag måste säga att jag verkligen beundrar dig för att du klarar att bo så långt borta. Det är jävligt starkt av dig!

2010-10-04 @ 00:09:33
Karin

oj, namnet försvann visst.. men det var jag som skrev :P

2010-10-04 @ 00:10:03
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0