Myskväll

Ikväll har jag, Sandra, Elin och Tove lagat middag tillsammans. Det blev potatisgratäng med ugnsbakade grönsaker/rotfrukter. Det var jättegott. Efter middagen blev det en tur till Källsta för Harry Potter and the Philosopheräs stone. Det var riktigt mysigt och till den bra filmen hade jag jättegod choklad. Dyr men underbar. De visade egentligen den andra filmen också på Källsta men jag och Elin var ganska trötta så vi gick hem. Dessutom är det mina filmer som Gunilla har lånat så jag kan ju alltid se tvåan när jag känner för det :). Nu ska jag sova för jag ska tvätta klockan nio i morgonbitti. Skojigt värre.


Jag och min underbara choklad (dock är den slut nu :()

Natii natti!



Kommentarer
Karin

Fiin bild! :) Kul att få se dig lite :P

2010-10-03 @ 12:03:39
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0