Lördag 101016

Solen skiner, frosten ligger tjock på marken och det är -4 gradeer. Visst låter det underbart??? Kanske inte direkt, eller jag tycker i alla fall inte det. Så det känns rätt bra att jag ska tillbringa större delen av dagen inne och plugga.

En liten tur till stan ska det också bli för att handla lite på ica, men annars ska jag ta det lungt idag och undvika att stressa upp mig över allt som måste göras. Det tjänar inget till och jag får definitivt inte mer gjort om jag stressar. Dessutom blir det en tur till Källsta i eftermiddag för att arbeta med grupparbetet.

Nu ska jag i alla fall gööra mig i ordning och se till att komma iväg till stan.



En bild till min söta syster som flyttar hemifrån idag. I wish I was there!


Kommentarer
Anonym

Fin bild du där:D

2010-10-17 @ 17:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0