Ibland så

Idag så vägrade min dator att släppa ut mig på internet och det enda som hände när jag felsökte var att det stod att det var ett fel som inte kunde repareras automatiskt. Efter en del funderingar ringde jag i alla fall till Bredbandsbolaget för att få hjälp och de var jättetrevliga och killen jag pratade med hjälpte mig verkligen utan att idiotförklara mig. Jag blev verkligen jätteglad och det har verkligen gjort min dag so far.

Det enda som skulle kunna grusa det idag är försenade tåg men förhoppningsvis är till och med SJ på gott humör så att jag och Sandra kan ta oss till Trollhättan utan problem. Just nu håller jag på och packar ihop det sista innan vi ska åka vod halv två tror jag.



Kommentarer
Karin

Ha det så kul hemma! :D

2010-10-28 @ 14:23:16
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0