Frukost

Jag tycker verkligen att frukosten är dagens viktigaste mål mat och jag mår mycket bättre när jag äter frukost. Jag önskar bara att jag lade ner mer tid på den än vad jag vanligen gör. Idag nu på morgon släpade jag mig upp för att plugga lite innan föreläsningen och då blev det en rejäl frukost bestående av yoghurt med müsli, apelsin och grapefrukt juice, mitt egenbakade bröd (som är jättegott föreesten) och te. Så snart är jag redo för en lång dag med en massa plugg. Jag kommer förövrigt inte att komma hem igen förän vid klockan halv nio nio ikävll.


Min fantastiska temugg som pappa har målat till mig. På andra sidan
är det en kaktus.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Karin

Håller med dig! Älskar frukost!



Snygg mugg förresten :P

2010-10-18 @ 10:16:06
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Anna

Haha charmig mugg :D

2010-10-18 @ 23:47:18
URL: http://annaahellgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0