Får jag åka hem nu?

Guuud, jag är så trött. Jag tänkte bara lägga upp en liten tidsaxel över dagen så att alla andra kan se vad jag har gjort (slitit med kanske :D).

Jag gick i alla fall upp klockan 07.15 eftersom jag är lite smått besatt av f1 och var väldigt sugen på att se loppet i Korea. Dock regnade halva loppet bort och lagom till att de faktiskt kom igång klockan 10.00 stendog vårt internet (ett nytt kommer på onsdag, Hallelujah). Lyckades i alla fall hinna se Alonso gå imål, tack och lov för det (både att jag hann se och att han vann)!

Efter det käkade jag frukost, duscahde och vid 11.15 ringde jag min syster för att se om hon överlevt sin första vecka på praktiken. Efter ett trevligt 45 minuter långt samtal var det dags att städa köket. Jag hade städat klart lagom till klockan 13.00 när Tove dök upp så att vi skulle kunna göra det sista på grupparbetet (som är klart och blev jättebra om man bortser från att vår ena printscreenade karta innehåller en muspekare men förhoppningsvis ser Olle inte det). Vi var klara med det på 45 minuter och efter det var det bara att sätta igång och plugga franska vilket jag gjorde mellan klockan 14.00 och 16.45.

16.45 ringde mamma och vi pratade i en halvtimme innan det 17.30 var dags för möte med Aurora gruppen hos Sandra. Efter att det var klart kunde jag andas ut i ungefär 10 minuter innan det var dags att gå till Källsta för att klockan 19.00 fira FN-dagen med fika och film. Det var mysigt med fika men jag orkade inte se filmen så efter 30 minuter gick jag upp till Sara och pratade med henne, Tove och Anna ett tag. Vid 21.15 gick jag hem och sedan blev det en tur över till Sandra där hon, Elin och Eira satt och pratade lite om Afrika. Klockan 22.00 släpade jag mig in till mig och slängde in min middag i ugnen (varma mackor med kantarellsås).

Nu sitter jag här 22.38 och är helt slut och vill bara sova nu. Helst av allt vill jag åka hem. Men det får vänta till på torsdag antar jag.

Det var min dag i ett nötskal... hmm när jag tänker efter besökte jag ICA också... undrar när det var?




Kommentarer
Jessica

haha, produktiv dag! Verkligen, själv har jag som vanligt ignorerat allt det jag måste göra och inte gjort ett skit vettigt....

2010-10-25 @ 01:06:34
URL: http://expectansy.se
sylvia

hejja alonso

2010-10-25 @ 21:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0