Egobild

Fick ett plötsligt sug över att slänga upp en bild på mig just nu, trött och sliten som jag känner mig, tack o lov ser jag inte alltför hemsk ut. (eller tack o lov webcamen kanske).



Har i alla fall haft en underbar dag idag. Jag har sovit ut, varit på höstmarknaden med Tove, Fanny och Ida, jag har tagit ett långt avkopplande bad, jag har gjort västerbottenpaj, jag har vart på Källsta och sett bröderna Lejonhjärta och jag har slappat och sett PS. I love you med Tove och Sara tills nu. En helt perfekt lördag. Jag känner verklugen hur jag varvar ner och det är verkligen vad jag behöver just nu. Annars finns risken att jag bara kör slut på mig. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig tänkte jag.


Kommentarer
Karin

Vilken söt bild, du ser så liten och ledsen ut :P

2010-10-11 @ 14:02:12
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0