Samma sak annan kurs

Jaha, då sitter vi här igen. Hemtenta/tenta. Det kommer en i snitt var 4:e eller 5:e vecka och så rullar det på så. Jämt och ständigt. Inte ens tanken på att detta är sista för jul lyckas motivera mig. Igåe var sista dagen på föreläsningarna så nu är det bara tentan som gäller. Men det känns lite som om att Sollet är ganska avfolkat just nu. Det flesta har åkt hem. Jag och Elin ska i alla fall börja plugga snart, egentligen skulle vi ha börjat för 9 minuter sen men men... ibland går det inte som planerat.

Kanske är dags att ta tag i saker. Men som alltid har jag en lista med mycket roligare saker att göra än plugga. Ikväll blir det idol i alla fall, hos Tove tror jag. Innan ska jag baka chokladtartletter :). Återkommer om dem.

Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0