Relativt smärtfritt

Nu har jag skrivit klart min franska uppgift och även om det tog ca 4 timmar så gick det bättre än förväntat. Jag hade bara en liten dipp när jag insåg att min "färdiga text" var 50 ord för lång men nu har jag kortat ned den i alla fall. Det känns bra. Jag kan ju inte påstå att jag har skrivit något fantastiskt men det fungerar antar jag (hoppas  jag).





Grammatik är verkligen inte roligt men jag antar att det är ganska bra att ha. Denna gången var det mycket fokus på frågor och frågeord. Det var ganska svårt men nu tror jag att jag har ganska bra koll på det.

Detta är i alla fall den näst sista uppgiften på kursen så det känns ganska bra. Snart är jag klar :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0