Ny vecka

Ny vecka, ny kurs. Det känns ganska bra faktiskt. Även om jag igår var jättestressad när jag faktiskt hade satt mig ner och tittat på schemat så känns det aningen bättre nu. Jag hade i alla fall oerhört svårt att släpa mig ur sängen imorse så det fick bli en liten kompromiss. Jag låg kvar och läste kapitel 1 i Utländska politiska system. Kapitlet var jätteintressant vilket känns positivt inför resten av kursen.

Nu ska jag fortsätta läsa kurslitteratur. Planen är att i alla fall läsa kapitel 1, 2 och 3 i Statsskick - att bygga demokrati. All vår kurslitteratur verkar väldigt intressant denna gången, kanske för att vi har hållit på med samhällsplanering så länge men ändå. Det känns bra.



Kommentarer
Stephanie

hey hey :D

2010-11-08 @ 11:55:06
URL: http://ampelos.se
J I L L I Z

Hejsan :) hur mår du idag ? :)

2010-11-08 @ 12:30:51
URL: http://jilliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0