Något roligt va?

Under den här kursen har Ingvar gång på gång sagt att han vill göra en tenta som vi tycker är rolig, som vi vill skriva och att vi ska få vara med och bestämma. Idag fick vi den här roliga tentan. Jag tror jag talar för de flesta och alla jag har pratat med so far är i alla fall rörande överens om att den här tentan är inte rolig någonstans.

Vi har två frågor som vi kan välja på. Den ena är mer eller mindre att vi ska skriva en recention på huvudboken. Den andra frågan var att vi utifrån vår konstitution ska förklara hur vi ska skapa stabil och hållbar demokrati. Om det finns någon där ute som kan tala om vad som är kul med någon av frågorna så är jag tacksam.

I nuläget ska jag nog välja fråga två tror jag, för på den kan jag vara lite kreativ och den känns lite friare. Dessutom får jag skriva lite mer Hesosa vilket alltid är ett plus. Nu laddar jag kraft och läser sammanfattningarna efter varje kapitel i jakt på inspiration. Imorgon eller på torsdag är det bara att sätta full fart.

Eftersom vi inte har börjat plugga än kan jag inte slänga upp någon deprimerande bild så det får bli en ur arkivet för att beskriva den frustration som sakta men säkert kommer krypande.






Kommentarer
Karin

usch nä, det lät inte kul!

2010-11-23 @ 23:10:52
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0