Jag ska...

Jag ska fösöka bli lite bättre på att uppdatera... men det är verkligen sjukt mycket svårare att ha tid och att ha något att skriva om när jag är hemma. Det händer helt enkelt inte så mycket och sedan händer det så mycket att jag inte har tid att uppdatera.

Idag har jag suttit hela dagen på högskolans bibliotek och läst åtta postulat om planering av staden som livsmiljö... spänannde, späannnde... nu är jag i alla fall snart klar med den frågan också tack och lov. Sandra kom dit vid halv ett och det var trevligt med lite sällskap och att ha någon att diskutera lite grann med.

Nu väntar jag på att äta middag (jag är jättehungrig) och på att Annie ska komma (AAAAAAA :):):)).

Kram


Kommentarer
Annie

Hahaha :D :) snart ses vi!!!

2010-11-01 @ 17:15:45
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Karin

Direkt när jag läste "jag ska" så tänkte jag att du skulle skriva "Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera" haha

2010-11-01 @ 23:10:49
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0