Haha!

Det känns bra, det känns riktigt bra. Det enda som inte känns bra är vädret men men. Idag har jag varit och klippt mig och det blev jättebra. Frisören Jessika var jättetrevlig och jag fick studentrabattt och allt. Mycket trevligt :).



Sen när jag kom hem igen har jag läst klart Statsskick - att bygga demokrati. Jag känner mig jättenöjd. Nu i eftermiddag ska jag läsa kapitlet om Kina och sedan känns det ändå som om jag ligger ganska bra till. Sandra ringde nyss för att berätta att jag ska jobba med Helena och Sara S om Kina och i konstitutionsprojektet så det känns jättebra. Även om jag inte är i Sollet känner jag mig peppad.

 
Finito, :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0