En liten paus

Nu sitter jag här i köket och väntar på att tiden ska gå så att jag kan börja laga mat. Idag har vart en bra dag. Jag och Tove gick på stan en stund och jag köpte lite mer garn. Det var skönt att komma bort från plugget en stund och skönt att komma ut även om jag halvt frös ihjäl. Nu sitter jag här med tända ljus och en tjock gosig tröja. Och det känns ganska bra.





Min kamera kan inte på något sätt visa hur galet vackert det är här ibland, men det var värt ett försök i alla fall. Ljuset var nästan sagolikt när sken bakom berget och speglingarna i vattnet var jättefina. I backen kör de för fullt med snökanonerna men det mesta av snön verkar "ryka" bort :P.





Kommentarer
Karin

Usch va jobbigt med 15 minus, men snö är ju i alla fall mysigt :)

2010-11-22 @ 16:47:32
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0