Vampire Diaries

Jag och Sandra har följt serien på kanal 6 sen den började i vintras och jag tycker att den är helt underbar. I fredags när jag och Fanny var på Centralen köpte jag bok och ett och två av Vampire Diaries på PocketShop. Idag har jag börjat läsa den och jag vet inte vad jag ska tro än så länge. Det är stora skillnader (Stora!) som till exempel Elena är blond, honm har ingen bror utan en ganska mycket yngre syster, vännerna är samma men det finns en Meredith också (hon finns väl ändå inte med i serien?), Elenas mostet heter Judith... jag skulle kunna fortsätta. Det är detaljer men det stör mig lite. Jag ska i alla fall ge boken en ärlig chans och så får vi se sen.



Nu ska jag fortsätta läsa och skaffa mig lite solbränna...

Ha de!


Kommentarer
Jessica

Jag har också boken =) Fast jag har inte börjar läsa än! Köpte den i april =P På engelska ;)

2010-05-31 @ 13:44:17
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0