Sommar och sol

Måste bara slänga in ännu ett inlägg om igår. Efter banankampanjen drog vi till Källsta där det blev bananer med choklad och zoo i ugn och sedan en massa volleyboll och fotboll. Det var verkligen underbart kul och det var jättevarmt och skönt ute. Kändes verkligen som sommar och det var runt 15 grader ute.







På kvällen (eftersom vi var lite sega) drog vi direkt till Martina och den tyska förfesten istället för att stanna till på Greveholm hos Elin. Det var trevligt hemma hos Martina men när alla drog ut på Valvet sedan så drog jag, Elin, Fanny och Jimmy hem istället. Sedan kollade jag, Elin och Fanny lite på tv innan jag gick hem och sov :).

Nu sitter jag i alla fall med den jäkla arbetsuppgiften till GIS:en. Not kul at all. Jag ska skriva om kartografins historia. Ni kan väl se att jag jublar.



Kommentarer
Elin

Fina bilder!

2010-05-09 @ 12:17:30
Annie

Verkar som det är varmare i norr än här! xD Det blåser som as hela tiden och jag har alltid motvind när jag cyklar!! (känns det som iaf... x) Kram!

2010-05-10 @ 20:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0