Plugg igen

Gårdagen var toppen och jag ska lägga upp bilder och lite så ikväll när jag har tid. Nu sak jag och Sandra till skolan och jobba med Gis:en. Att jag faktiskt går till skolan en söndag är för att jag vill komma hem så snart som möjligt. Fanny ska åka på fredag och kanske, kanske att jag åker i helgen också. Men inget är bestämt än.

Jag är i alla fall sjukt trött just nu och jag vill bara gå och lägga mig igen. Men det får bli sen. När jag är klar. Om ett tag med andra ord. Tröttheten kan ju också bero på att jag gick och lade mig klockan tre och vankande klockan tio och inte kunde somna om.

Nu ska jag fixa nåt käk att ta med till skolan och så skriver jag något senare... :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0