Junsele djurpark

För till Jess, jag orkade inte uppdatera klockan 7 imorses vilket var skälet till att det var lite tomt på den här bloggen i alla fall.

Idag har vi som sagt varit på Junsele djurpark och den var ganska liten om jag ska vara ärlig men det var jättekul att komma bort från Sollefteå lite och få se något annat. Även om det var ännu mer ut i ingenstans. Jag tror att jag ska låta bilderna tala för sig själv eftersom jag inte har så mycket annat att säga om dagen! :)













Nu blir det parteee... Ha en bra kväll!



Kommentarer
Jessica

om det första stycket var till mig så fattade jag det inte :p

2010-05-15 @ 22:54:03
URL: http://expectansy.se
Annie

ååh vad fina tigrarna var! :)

2010-05-16 @ 11:56:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0