Gratis

Jag köpte en Elle förra veckan för jag tycker att det är bra tidning och jag behövde lite uppmuntran i allt pluggande. Och med tidningen fick man ett gratis schampo, balsam och inpackning från GLOW. Det enda som man var tvungen att göra var att hämta det på en hm butik så det har jag gjort idag. Det var verkligen trevligt med gratis och nu kan jag bli snygg i håret också. I like very much!

Förövrigt har jag inte gjort något direkt idag vilket har kännts underbart. Och jag ska inte göra något på resten av kvällen heller. Hamilton vann i Istanbul. Inte lika kul. Jag vet inte vad Vettel och Webber gjorde men klantigt var det. Jaja, men det var bra racing i alla fall. Om två veckor är det Grand Prix i Kanada. Det ser jag fram mot.

Ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0